بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

ماه اول سال

.

یکی از بهترین جاهایی که امسال عید رفتم، باغ گیاهشناسی ملی ایران بود. شدیییییدا توصیه میکنم تشریف ببرید. اتوبان تهران - کرج. خروجی پیکان شهر. 5 دقیقه بعد می رسید. نکاتش: خیلیی بزرگه و یه بازدید کلی!!! ازش حدود سه - چهار ساعت طول میکشه. بهترین بخشش هم البته از نظر من، باغ ژاپنی و کلا بخش آسیاییش بود. کفش و لباس اسپرت و راحت میخواد. یه ژاکت اگه خنک باشه. یه شیشه آب معدنی کوچیک. بقیه اش میشه راه رفتن و راه رفتن و عکاسی و دیدن کلی آب و چشمه و به قول خودشون آبشار (مانند). یه کافی شاپ هم داره وسطش. فروردینش که به من خوش گذشت. ولی اردیبهشت هم حتما میرم که کلی گل رز و ... هم باز شده باشه. بعد از ساعت 4 عصر، کسی رو راه نمیدن. چون خیلی زمان بازدید، طولانی ه. هزینه هر نفر 15000 تومن. توی عید 10000 تومن. و اگه از سایتهای تخفیفان و نت برگ (شانس بیارید و تهیه کنید)، از 4000 تا 7000 من دیده ام.

.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیره شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 19:07

باغ گیاه شناسی رفتم. واقعا جای قشنگیه. فکر کنم پیار سال از نت برگ بلیط گرفتیم. البته ما پاییز رفتیم که اونم قشنگ بود.

کلا پارک باحالی ه!
اصلا به عنوان پارک/

خیلی هم آرامش بخش.
تازه عید که من رفتم، اینقدر دنج و خلوت بود.

گلابتون بانو دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 12:04 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

تعریف باغ گیاه شناسی رو زیاد شنبدم‌خیلی دوست دارم ببینمش اما فکر نکنم به این زودیا بشه! کلا ما در زمینه گردش و تفریح اونم ایتن مدلیش بسیار ضعیف هستیم، هم به خاطر بچه ها هم کار زیاد جناب همسر!
من آشپزی رو نه خیلی اما کیک و شیرینی پزی رو دوست دارم. کیکت خوب شده. معلومه استعداد داری!

با بچه های اون سنی، خوب نیس. البته من زن و شوهرهایی رو دیدم که بچه رو توی کالسکه گذاشته بودند. ولی کلا 3-4 ساعت، بچه دووم نمیاره.

بابا شما که کدبانویی حسابی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد