بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

دقت

فکر کنم یه بار اینجا نوشتم خیلی وقت پیش، از طریق سایت شاتل و پارس آنلاین، چک کردم شماره تلفن خونه رو. و طبق پاسخ سایت، شماره من در محدوده تحت پوشش ADSL این دو شرکت نبود. از مخابرات هم نمی شد. به ناچار از وایمکس استفاده کردم. یک ماه پیش، جلوی در خونه، یک برگه از پارس آنلاین دیدم. خطاب به یکی از همسایه ها نوشته بود آمدیم ولی شما منزل نبودید و تلفن رو هم جواب ندادید. .... منم با تعجب، مجددا زودی رفتم سایتشون و شماره ام رو وارد کردم و باز نوشت تحت پوشش نیست این منطقه. زنگ زدم شرکتشون. شماره ام رو پرسید و چک کرد و گفت آره تحت پوشش نیستید!

منم موضوع همسایه رو مطرح کردم. گفت خب شما یکی از طرحهای ما (جشنواره تابستانی) رو ثبت نام کنید. بعدش ما از مخابرات منطقه شما استعلام می کنیم و اگر فیبر نوری و نمیدونم فلان مشکل رو نداشت، سرویس دهی می کنیم. اگر تحت پوشش نبودید، باید خودتون بیایید شرکت، حضوری پولتون رو بگیرید. (شاتل از همون اول گفت، خودتون اول برید از مخابراتتون بپرسید که امکانش هست یا نه و بعدش به ما خبر بدهید). خب منم تنبل، پارس انلاین رو انتخاب کردم.

حالا طرحی که از جشنواره تابستونیشون انتخاب کردم، 6 ماه، 6 گیگ با سرعت 512 ، 11000 تومن. آقاهه موقع نصب و راه اندازی، سرعت رو روی 2 مگ تنظیم کرد. نمی دونم چرا. شاید می خواست نمک گیرمون کنه و زودتر هم 6 گیگ رو تموم کنم و حجم اضافه بخرم! ..... نتیجه نهایی: شماره من رو تحت پوشش دارند، همسایه هم همینطور! ... اگه در سایت، بازم چک کنی، شماره من رو تحت پوشش نمی دونند!

* بالکنم:

نظرات 2 + ارسال نظر
خانومه خونه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 10:21 http://ladyhome1.persianblog.ir

فشار ونیاز چه کارهایی نمیکنن.همیشه همینجوره!وقتی رو ادم فشار میاد ودنبال یه چیزی میره موفق میشه.

سختکوشی! و
اراده!

نیره شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 14:19

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد