بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

جریمه

یکبار سوار ماشین در یک کوچه یک طرفه، در به در دنبال جای پارک بودیم. به ته کوچه رسیدیم و چون جای خالی نبود، کلی خیابونهای اصلی رو مجددا طی کردیم تا برسیم به ابتدای همون کوچه و دوباره دنبال جای پارک گشتیم و یهو یه جای خالی پیدا کردیم. ولی به سختی میشد پارک کرد. این همراه ما شدیدا در حال تلاش بود و ماشین رو کمی جلو برد و دوباره شانسش رو خواست امتحان کنه که یهو یه ماشین پلیس اومد و جریمه کرد که شما در کوچه یک طرفه، دنده عقب می اومدید. حالا هرچی بهش جای پارک رو نشون می دادیم، میگفت نخیر اینجا ماشین شما پارک نمیشه. خلاصه برگه جریمه رو داد و رفت و ما ماشین رو همونجا تونستیم پارک کنیم. ... کار اداری خوب پیش نرفت و سر قبض جریمه زورکی، هم دلخور بودیم. فرداش جریمه رو پرداخت کردیم و کپی مدرکش رو هم گرفتیم. چند ماه گذشت و جریمه نشدیم خدا رو شکر. ... ولی در مراجعه به سامانه ای که میزان جریمه خودرو رو نشون میداد، فهمیدیم اون قبض پرداخت شده رو زده اند پرداخت نشده! و چون چند ماه هم گذشته بود، دو برابر شده بود. در اعتراض به ما گفته شد باید برید فلان جا و فلان جا و فلان کار رو بکنید و ثابت شه راست میگید. ماهم دیدیم باید مرخصی گرفت و حقوق یک دو روز رو باید بدهی تا این پروسه طی بشه. از خیرش گذشتیم. دوباره پول دو برابر شده رو پرداختیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
نیره پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 12:06

ای بابا...

خانومه خونه شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:42 http://ladyhome1.persianblog.ir

اره بابا ادم از خیرش می گذره .کوفتشون بشه

گلابتون بانو پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 19:12 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

فریاد و فغان از سیستم اداری وقت کش این مملکت...

راستش ما هیج وقت همون موقع جریمه رو پرداخت نمی کنیم می مونه برای موقع فروش ماشین با مشکلات دیگه ای که نیاز به تسویه خلافی داره!!! هر چند شکر خدا خودم تا حالا جریمه نشدم.
الان‌ به این نتیجه رسیدم کار درستی می کنیم!!!

منم قبول دارم. شاید با این وضع کشور، وقتی چند سال بعد، دو برابر شده اش رو پرداخت کنیم، اونقدری که الان ارزش ریالی داره، اون موقع نداشته باشه.

مشکل اینجاست که من با یه انسان به شدت منضبط طرف هستم که همه کارهاش تاریخ به روز شده داره!!!

داش آکل دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 17:11 http://yekpanjereh.blogsky.com/

پس لجبازی و گفتن گور باباشون چی میشه!؟

والله واسه ما نیست!!! ما اول هر ماه به محض دریافت حقوق، ‌تمام قسطها و وامها و قبضهای مبایل و بیمه ها و جریمه ها و هر چی به ذهن برسه رو میدیم و بعدش میشینیم سر باقی زندگیمون در اون ماه!
ولی شما ازش استفاده کنید. شاید مشمول عفو جریمه ها هم بشید که دیگه هیچی! اونوقت من کلی حرص می خورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد