بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

بیا دنیا بسازیم

فکرِ معقول بفرما! گل ِ بی خار کجاست؟ (حافظ)

1 یا 2

عدد 1 رو به 8999 فرستادم و پیامکهای تبلیغاتی قطع شد. الان مدتهاست که پیامکی نمیاد. فقط گاهی همراه اول، قبض مبایل یا آوای انتظار می فرسته. دیگه وقتی صدای دینگ دینگ گوشیم میاد، می دونم که باید چک کنم، ممکنه کسی، کارم داشته باشه. اوایل یه جوری بود. نگاهم به گوشیم میرفت که چقدر ساکت شده. ... کم کم حضورش کمرنگ شد. .... الان وقتی "کار واجب" دارم، گوشی رو برمی دارم. .... تجربه بسیار آرامش بخشی شد. نمی دونم چرا خیلی وقت پیش، اینکار رو نکردم! ... ظاهرا برگشت پذیره. عدد 2 اگر به 8999 فرستاده بشه، مجددا دینگ دینگ تمام نشدنی، آغاز خواهد شد.

* بی ربط: روزنامه های قدیمی رو داشتم جمع و جور میکردم. چشمم به جمله ای مشابه با مضمون زیر افتاد: 

در بیمارستانها، بیشتر خدا را می خونیم تا در مساجد و معابد.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانومه خونه دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 12:12 http://ladyhome1.persianblog.ir

من تو گوشیم سه ساله بلک لیست گذآشتم.البته برای منه خونه دارخوبه نه برای کسی که میره سرکار.اینجوری نه دینگ دینگ اس ام اس هارو میشنوم ونه کسی میتونه بهم زنگ بزنه !!یعنی افرادی که تو کانتکتم نباشن.پس مزاحم وتماس اشتباه وادم اذیت کن ندارم.

مزاحم، خیلی روی اعصابه. حالا از هر مدلش که باشه.

نیره سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 14:08

خدا خیرت بده. من مدتهاست دنبال این شماره میگشتم
راحت میشم الان

دختربنفش سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 12:31 http://marlad.blogfa.com/

من زدم ولی میگه فقط 24 ساعت غیرفعاله

منظورش اینه که تا 24 ساعت دیگه ممکنه همچنان پیامک تبلیغاتی بیاد. بعدش غیرفعال میشه کامل.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد